Det var på tiden, inte sant`?

Jag har idag tagit min kristianstad-stadsbiblioteks-oskuld. Och tyvärr, kan jag knappast påstå att bibblan var en vacker syn. Visst var det mysigt å så... men herregud, det går ju knappast att jämföra med malmö! Jag hoppas nästan att jag inte får fortsätta på skolan så jag kan komma härïfrån. Jag blir ju rent galen på småstäder!
Men vad bra, så vet jag det till nästa gång jag söker in till en skola. Rule number one: Check out the f-ing place before you say yes.

Klockan är nu halv elva på kvällen och jag är dödstrött. Det har varit en jobbig och lång dag. Jag har varit hos läkaren, fått medicin (det kostar att bli sjuk... WTF! De tog mina sparpengar...), skrivit rapport med Emmelie och sen självklart så har jag gjort allt annat vardagligt, viktigt, tråkigt piss som man inte kommer ifrån som vuxen. GOD!

På TVn rullar tough love. Detta är ett program jag kommer följa, död eller levande. Det handlar om hur man hittar kärleken och alla de fel man gör som tjej. Även om jag inte tror att en tjej ska behöva ändra sig för en kille, ser man det från ett annat perspektiv genom detta programet. Några av dessa tjejerna är ju helt crazy! Like i wouldnt wanna date them if i wear a guy! Och det värsta är... jag ser mig själv som en av dem.

NU tänker jag hitta drömprinsen. Istället för att vänta på att han ska hitta mig...


Kommentarer
Postat av: Elin

Du vet, kärleken hittar en när man slutar försöka. När man minst anar det. Så ska du hitta drömprinsen så kanske ett tips är att sluta försöka?



Fast jag har fått klart för mig också att jag oftast tänker mer som en kille än som en tjej, så jag kan ha fel xD

2010-01-12 @ 11:49:31
URL: http://dreamingsecchan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0