Drama förföljer mig. När ska jag få leva mitt liv?

"Håll dig långt borta från min vän"
Ungefär så stod där i ett e-mail från Mr Js kompis. Tydligen hade de sett bilden på mig och Mr F från nyårsafton, när vi kysstes och helt plötsligt förvandlades jag från en underbar tjej från sverige till en slampa på två röda sec. Förlåt mig? Men en nyårskyss är något obligatoriskt, man tar vad man får. För man måste ha en, det är ren tradition!

Tjaaa, så den billiga slampan ska nu fika med sin morsa och njuta av den soliga lördagen. Livet det leker. Fuck boys. Mr B and I walk hand in hand down the path of players. And all i can say is dont blame the player, blame the fucking game.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0