En uppdatering

Jag borde skämmas! Men å andra sidan, ska ni ta det som en gott tecken att jag inte skriver så ofta här inne. För det tyder på att jag har andra, viktigare saker för mig - vilket i sin tur tyder på att jag har jävligt roligt.
Helgen var fabulous! Chilli med brudarna och Tim från mammas pojkar (skit snygg, ja, kroppen iaf) i lördags, chill med josefin i söndags, bakning och tv-tittande + en tur genom tygelsjö igår och idag ska jag till Ullared! Bättre veckor får man knappast serverade. Dessutom, har jag fått tillbaka mitt resultat på tentan. Än en gång ett VG (det högsta man kan få... JAAAAA) på tentan och ett G på min uppsats (vilket betyder att jag kan fortsätta nästa termin). Med försäkringspengar på kontot ska jag nu bege mig iväg mot norr för att återvända hem, fattig på pengar men rik på onödiga saker.
SKA BLI SÅ JÄVLA KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0