Gamla minnen väcks till liv medan jag gör allt vad jag kan för att dricka bort dom igen.

Nu ska jag var brutalt ärlig. Kåren är ingen höjdare och jag har inte ett dugg kul där. Men det är ändå dit man går varenda jävla onsdag. Sjukligt. Fast ja, det är väl så det ska vara på Högskolan. En annan sak som jag frågat mig själv den sista tiden är var min drömprins från högskolan är?! Jag har inte sett skymten av honom och börjar nu tveka på hans existens.

På tal om killar, så skrev Mr.Danniboy imorse och ville hemskt gärna träffa mig imorgon på IN i Köpenhamn. Too bad så ska jag dit på lördag. Lite smått irriterande, eftersom jag faktiskt velat träffa honom samtidigt som jag känner att det hade varit skönt att inte träffa honom, att låta honom existera i mina drömmar och endast där. För i drömmarna, behandlar han mig rätt och i verkligheten gör han inget annat än att såra mig over and over again. Fy fan för honom...

Jag träffade en Alban igår. Han sa "Dont trust anybody, your too pretty for that".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0