I guess im back

Ni kan helt klart räkna med en smula fler inlägg, nu när jag är tillbaka i K-town. Ullared i tisdags gjorde mig mer pank än vad jga någonsin varit. Nu är verkligen, precis alla, vartenda öre av mina pengar slut. Så jag ska leva på knäckebröd och kaffe fram tills måndag. Mums.

Igår var tanken att jag skulle köra boxning för första gången sen jag var liten, men tyvärr var inte vädret med mig. Jag blev tvungen att ta mig upp till norr innan mörkret - vilket innebar att jag fick offra friskis. Jag är väldigt arg, ledsen och upprörd. Dock! Finns det ett pass på fredag... och lördag. Synd att Sandra firar sin 20års dag på fredag kväll... Det gynnar inga odds för att jag ska orka mig till gymmet varken innan eller efter festen.

Idag är det dags för storstädning av lägenheten. Johanna och jag ska erövra staden vid lunchtid för att sedan avsluta med en fika här hemma. När jag är klar med allt det roliga, är det dags att sätta de sista energikickarna till den alldeles för långa rapporten med deadline fredag, 23.59.

Slutligen, önskar jag er alla en riktigt (gud vad jag vill säga, god jul... Antar det är inpräntat i skallen sedan barnaben?) bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0