Jag ger snart upp

Jag orkar inte längre. Även om jag verkligen inte är någon quitter överhuvudtaget, så pallar jag inte trycket. Tänk dig, att du har lagt ner hela din själ i något som håller på raseras. Totalt. Jag menar, jag har verkligen spenderat så mycket pengar, tid och kraft på att gå den här utbildningen och resultatet är fiasko. Jag har fortfarande inte fått någon information om jag överhuvudtaget kommer få lov att börja nästa termin. WTF! Jag är så arg och så ledsen och jag vet att jag sagt detta en miljon gånger innan... men seriöst. Vad ska jag ta mig till?!

Jag försöker att styra upp allt kaos i mitt liv genom att söka jobb och leta nya utbildningar men en människa orkar bara så mycket på en samma gång. Och jag kan lova er, att jag håller på att bryta ihop totalt. Allt jag har kvar, är en sista gnutta hopp. Men när även det försvinner, är jag officelt borta.

Huvudvärk och sömnlösa nätter.
Hur länge till ska detta hålla på?

I wanna see the light at the end of tunnel,
becuase its been way too dark, way too long.


Kommentarer
Postat av: kusinen här.

2010-01-12 @ 14:06:33
Postat av: kusinen här.

hm du har rätt.. men någon som du klarar dig alltid.

du har hela världen med dig förfan!

och mig .<3

2010-01-12 @ 14:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0