"Låt oss nu ta ett shot, bara för att det är tisdag"

Ännu en dag har passerat här i K-town. Kvällen med sofie igår var helt underbar. Vi åt soppa, vitlöksbröd och drack caffe latte. Några shots senare stack vi till banken, mötte upp emil och hans vänner, tog en cider och stack sedan hem till mig på efterfest. Självklart blev det singstar så att halva huset vaknade och en himla massa skitsnack som avslutades med snarkningar. Så mysigt! Efter 12 timmars sömn steg vi upp, drack kaffe, åt goda mackor och läste cosmo. Sen var Sofie tvungen att åka hem och ja, nu sitter man här igen, ensam.

Lagade sjukt god mat idag också faktiskt! Blev någon omelett av något slag som smakade så himla gott. Och jag som inte ens tycker om ägg! Sjukt nice. För att bota ensamheten ska jag nu vandra bort till Marikas casa för att hänga med henne och hennes pluggkompisar.

Jag saknar mitt liv där hemma varenda sekund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0