Lyckliga stunder får man aldrig nog av

Herregud i himmelen vilken helg! Ja, jag måste erkänna att jag är imponerad över att jag lyckats ha sånna underbara helger, flera veckor i streck. Hm, faktiskt sedan jul/nyår. En bra början på året kan man lugnt säga att det är.

I fredags blev det förfest och sen grand och igår gjorde vi Köpenhamn fetaste bar (kras) osäker. Gratis sprit är livsfarligt och det är inget att rekomendera för nybörjade. Ousch vad jag inte mådde bra efter fem imorse. Men å andra sidan, var det värt det.

Träffade Mark, en gammal goding i Danmark som jag saknat så otroligt mycket! Dessutom, fick jag fina komplimanger för min outfit och raggade till mig gratis inträde på f.d disko dasko. As nice!

Det finns så mycket jag hade kunnat dela med mig av, men ack, det orkar jag inte. Så medan ni lever i ovisshet går jag nu för att hjälpa mor med maten.
Duktig flicka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0