Nytt år, nya tag... MEN NU GICK JAG LITE FÖR LÅNGT. Eller?

Alla dessa nyårlöften. Aldrig har jag hört om någon som lyckats hålla det. Och tyvärr tror inte jag att jag kommer bli the trend breaker iheller. Men so far so good. Nu håller jag mina fingrar sysselsatta genom att äta godis istället för ni vet vad.

Sen har jag lovat mig själv att vara lycklig. Att göra det jag vill, att följa hjärtat inte hjärnan, att leva i nuet och inte in the past. Bra löfte kan man ju tycka. Men inte så passande till en galen, spontan och amitiös tjej som mig. För resultatet utav detta har blivit, att jag idag har sökt två jobb, hittat tre nya utbilningar som jag också ska söka in till och jag funderar dessutom starkt på att sälja lägenheten i k-town och flytta till köpenhamn.

Face drop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0