Tänk om jag hade kunnat vara den nya Astrid eller Einstein?

Tillbaka till K-town, till ensamheten och till den tråkiga vardagen. Men jag måste erkänna att jag är laddad med ny energi och jag är redo to face the new year med ett leende på läpparna. Jag vet att detta året, kommer något stort att ske. Och nej, det är inte för att det står så i mitt horoskop, det är för att jag personligen känner mig produktiv och allmänt motiverad till att göra något av mitt liv. Jag menar, 20 år har redan passerat och vad har jag egentligen åstakommit? Tjaaa, typ samma sak som alla andra hamstrar i hjulet. Skit tråkigt! Nej, det är dags att sätta fart på saker och ting. This is it.

Tillbaka ner med fötterna på jorden. Imorgon är det städning och inköp som gäller. Mitt kylskåp är tomt och jag får besök imorgon kväll. Därför, måste jag göra något åt saken. Sen måste jag tyvärr plugga också. Det känns mindre kul, men vafan. Annat har man inte gjort i livet, så man är liksom van! Hah.

Förresten så vill jag också påpeka att det hade varit super trevligt om folk kunde svara på sms. Jag menar, ett sms. Vad tar det? 30 sekunder att skriva? Är jag inte värd 30 sekunder så är det lika bra att gå och hänga sig själv. Typ. Och Ida, ta verkligen inte åt dig. Tack för att du ringde :)

Usch, jag har så mycket jag hade velat skriva. Känner verkligen för att skriva av mig idag. Men attans vad långt inlägg det hade blivit, nästan på så att inte ens jag hade orkat läsa det... Så det skiter vi på och sparar lite snask tills imorgon.

Sov gott alla mina älskade där ute! Im thinking of you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0