På vej mod toppen af verden

Denna helg har verkligen förändrat mitt liv. Även om starten kanske inte var den bästa, så ändrade det sig rätt snabbt. Efter en hel galen kväll i DK i fredags, med både det ena och det andra blev det tillslut lördag. Jag kom hem vid åtta, sov i två timmar för att vakna till ett underbart sms från Mr T och ett samtal från Chef nr 1. Danskarna ville besöka sverige, se en strand, grilla och hygge vilken man absolut inte säger nej till. Kusinen följde med som sällskap och det hela blev bara så lyckat. Min chef som ringde på morgonen ville bara höra om jag ville komma tillbaka i nästa vecka. Det är inget erbjudande man tackar nej till det heller. En stund efter han ringt, ringde en annan chef, också från magasin, som också hemskt gärna ville ha min hjälp - redan imorgon (vilket är idag).

Sammanfattning,
Mr T och jag har det bra. Jag har fått mitt jobb på Magasin tillbaka, inklusive ett jobb på klädesavdelningen. Livet är underbart och det känns som att jag erövrat världen denna helg. Nu saknas bara ett antagningsbesked från Komvux, så jag kan läsa upp min matematik så jag kan söka in till Copenhagen Business School och bli världsbäst inom marknadsföring.




Magasin - here i come <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0