Helluvalife.

WHATS UP SVERIGE?!
Jag har verkligen inte haft en sekund av varken ork eller tid till att uppdatera er där hemma med alla mina äventyr här men tro mig, jag lever livet. Jag är långt från redo att åka hem och om det hade varit upp till mig hade jag förmodligen stannat. Prinsessäng, god mat, egen bil, skööööön shopping och underbara människor. Tror inte man kan begära mer av livet. Men tyvärr, måste väskan packas och om två dagar avgår planet.
Jag är dock tacksam för den tid jag har fått här borta, i ingenstans med bara mig själv. Jag har fått en chans att se saker och ting från ett annat perspektiv. Jag har insett så mycket när det gäller mig själv, mitt liv och vad som borde hända härnäst. Jag kan glatt meddela att jag jobbar för fullt på mitt nya projekt och denna gången, tänker jag inte ge upp. Precis som en kille sa igår på graduation,
"Do what you want, because if you do what you want - you will find that kind of strength and passion that can take you anywhere and everywhere"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0