Home sweet home med äventyr i bagaget

Nu är Kristin äntligen hemma - på riktigt. Det är måndag och inte mer än två dagar på fastlandet har gått. Jag har så smått börjat samla ihop mig efter denna väääääldigt långa men dock helt underbara semester. Det är dags att sätta fart på bloggen igen och det innebär också att fler uppdateringar kommer nu att ske. Woho. Ni hoppar garanterat av glädje!!

Det är helt otroligt vad jag har tajmat det bra med min hemkomst. Vädret är helt perfekt and i just cant get enough of it. Dessutom, en heldag med Ida och en kväll på stranden med alla underbara satt helt mitt i prick. Det är sommar gott folk. Det är dags att ladda batterierna inför ett långt och slitsamt år. Men med denna starten på sommarlov, kan det inte gå annat än bra

.

Kommentarer
Postat av: Malin

hej, lägga till varandra på bloglovin? :)

2010-06-29 @ 01:40:41
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0