Jag är så lyckligtlottad.

Jag har fått många fina krya-på-dig kommentarer och jag tror dom har hjälpt. Jag bugar och bockar och tackar! Förresten, Therese, det har varit jävligt skönt att ligga i sängen och sova :) Helt ärligt - kärlek botar allt. Med vänner, familj, nära och kära tror jag att man kan ta sig igenom allt. Fast jag saknar fan farmors bullar och varm choklad (Det som fått mig frisk under alla dessa år innan). Dock har mamma lovat att det ska komma ett brev lådan idag med Yoga-te (det godaste som finns!), body shop produkter och annat nice price. Så mamma, tack! Och sen... nu när jag ändå är igång och tackar alla för diverse saker vill jag också tacka Johanna än en gång - utan din juice och yoggi hade jag aldrig blivit frisk (förmodligen hade jag legat på dropp på sjukhuset). Ida, jag vill tacka dig för världens bästa helg. Sofia, för att du bryr dig lite extra. Robin, för att du iaf försöker. Alla andra, för att ni finns där när jag behöver det som mest. YEAY! Jag är så tacksam.



Sen fick jag en fråga om vad det är jag pluggar, och jag läser engelska just nu. Ska ju bli världens bästa engelsklärare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0