Jag tror det är våren som gör det. Alltså, ger mig all denna energi.

Aaaah, ljuvliga torsdag morgon. Snart är det slut på även denna veckan och när helgen kommer är det dags för finalen i meldofestivalen (som jag följt helhjärtat!). Spännande!

Denna vackra, gråa morgon började precis som alla andra. Jag tror jag börjar få in rutiner i mitt liv vilket känns otroligt skönt faktiskt! Klockan ringde vid åtta imorse, jag steg upp, borstade tänderna, tvättade ansiktet, sminkade mig, plattade till håret, satte upp det, tog på mig kläder, lagade kaffe, bredde mackor, läste tidningen och nu sitter jag här. Ja, jag vet! Mitt liv är så galet intressant.

Om en halvtimme öppnar biblioteket och jag har en tanke på att sticka dit så jag kan få läst lite av läxan vi har tills idag iaf. Sen sticker jag väl hem runt 12 tiden igen, äter lunch för att sedan bege mig till skolan. Lång och härlig dag fylld med plugg.

Studentens lyckliga dagar i ett nötskal, right here.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0