Ny dag, nya tag

Två soldagar fattigare. Jag har äntligen rullat upp mina gardiner och idag, får solen mer än gärna lysa in. Allt är inte frid och fröjd, men jag mår bättre iaf. Vilket är tur, med tanke på att detta är sista dagen för pluggish för IMORGON är det tenta.

Några tips hur man bankar in något i skallen på mindre än 24 timmar?

Nåja. Det får gå som det går. Det är inte som att hela världen rasar om jag nu skulle kugga tentan. Det är viktigare att ha hälsan i behåll. På tal om hälsa, så har inte min sjukdom bara bidragit med skit. Jag har inte haft lust till att äta direkt... Vilket innebär att jag varit så gott som sockerfri (JA! jag har ätit ett halvt glasspaket - but thats it) sedan måndags. Och det är stort! Tro mig. Jag som äter fem miljoner kakor DAGLIGEN. Dessutom, har jag inte haft lust till något annat iheller... DUKTIGA KRISTIN. Detta har dessutom varit utan abstinensbesvär. Och det gillar vi. För nu är det bara till att fortsätta ju. Peeeerfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0