Lite smått panikslagen. Im not gonna lie.

Nu gäller det. Eller snarare om 2 timmar. Jag tänkte rulla ut genom dörren om cirka 20 minuter, för att GÅ in mot skolan. Mest för att få lite motion och få rensat skallen samtidigt. Nervös? Mja, inte så farligt nervös faktiskt. Jag vet att jag tänker göra mitt allra bästa och förhoppningsvis räcker det. Räcker det inte, vilket är mest realistisk (med tanke på att det ska fan inte gå att klara en tenta om man pluggat en dag), ja, då får jag väl göra om den om en månad. Svårare än så är det inte!

Idag är det fredag gott folk. Vare sig det går bra eller ej på tentamen ska det firas på ett höger eller vänster. Robin kommer förmodligen upp idag (men man vet aldrig med honom) och sen blir det förmodligen utgång med Johanna och Erica ikväll. Nice price på den!

Vi har dessutom en solig helg framför oss!
Jag blir så lycklig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0