1 000 kronor senare

Jag undrar om det blir så mycket bättre än såhär? Det känns så rätt, det känns så bra och det känns helt underbart. Lyckliga Kristin är den bästa Kristin jag vet - and whatever that takes, its worth it.

Efter en lugn fredag med Johanna, föräldrar och bra film inklusive choklad och vin var det dags för lördagens hektiska schema. Shopping i Malmö och kalas i Danmark. As nice. Verkligen. Vi var nästan 2 timmar sena (kör stenhårt på den akademiska kvarten) på grund av dumma tåg som inte ville som oss. Väl hemma hos Mark blev det sprit, sprit och ännu mer sprit (danskar dricker procent som idrottsmän dricker vatten). Vi spelade spel, snackade skit och diskuterade sverige vs danmark. Taxi in till köpenhamn, fri bar på krasnapolsky och dansa dansa dansa på IN. Jag är slutkörd, pank och överlycklig. Lätt en av de bästa helgerna någonsin.

Nu är det tillbaka till verkligheten igen... Det ska skrivas uppsatser för fulla gubbar. Som tur är har jag någon att drömma om samtidigt, vilket gör livet lite lättare. Ja, Mr T har verkligen lyckats fånga min uppmärksamhet. Must be some kind of superstar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0