I hate doing "must-do's", so much more fun to do "want-to-do's"

God morgon!
Jag undrar var vårt medhavsklimat tog vägen från förra veckan? Its gone and i do not like it. Igår var en såndär all-nighter, då jag satt uppe och studade långt in på små-timmarna. Ganska mysigt faktiskt, men desto mindre skönt på morgonen. Idag tog det 1½ timme för mig att stiga upp. Ja, ni hörde rätt, 1½ timme. Men upp kom jag iaf och dagen är lång. Skola klockan tio, grupparbete klockan 12, tvätt-tid klockan 16 och på min övriga fritid ska det tränas och pluggas lite mer. Jag är inte speciellt pepp på livet just nu, för idag är en sån där lång, tråkig, viktig dag (det värsta är att det är inte ens onsdag!!!).

Hade jag fått välja, hade jag åkt till skolan, chillat på lektionen, tagit tåget över till köpenhamn efteråt och totalt hoppat på Mr T.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0