Treo is officially my best friend

Jag är utmattad. Att gå i skolan en heldag när man är sjuk, var kanske inte en sån bra idé trots allt. Som vanligt har jag inte lärt mig något nytt och som vanligt hade det känts mycket mer givande att sitta hemma och läsa böckerna istället för att rita fiugrer på ett papper och diskutera dom.

Men jag antar att jag inte borde klaga. Jag får en utbildning.

Resten av dagen kommer jag dock dedikera till min tv och min soffa. Tyvärr finns det ingen ström kvar i batterierna till att skriva uppsatser idag, så därför är det knappast lönt att ens försöka börja. Det möjligtvis ett långt bad och en god middag ikväll if im lucky. Annars, finns det pizza och snabbduschar in the morning som alternativ, ikk også?





Snart helg gott folk, snart helg. Köpenhamn, here I come - once again.
Mr T. Your still on my mind. And its kind of creepy, the way you got me hooked in no time.
Congrats.
Not many can do what you've just done.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0