Its time to take some time off.

Im done. Jag har jobbat sönder min kropp och min själ, för ingenting. Eller mja, så får man nog inte lov att säga. För pengar, det har jag fått och erfarenhet också. Jag har blivit klokare och lärt mig av mina misstag. Det enda som jag inte fått, som faktiskt är det enda jag velat ha är ett fast fulltidsjobb. Jag tror inte folk förstår vad det hade betytt för mig just nu. Jag hade flygit över de högsta bergen av lycka. Fulltidsjobb är lika med lägenhet.

Men, tills den dagen kommer tänker jag leva som en rockstar. Starka funderingar på att åka till Cypern om en vecka. Jag måste bara ha is i magen och hålla tummarna på att priset sjunker utan att biljetterna tar slut innan jag hunnit köpa. Några veckor i paradiset hade verkligen inte suttit fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0