Ledighet och funderingar

Jag har tagit två dagar ledigt från jobb. Lite dåligt samvete har man... och det svider en aning när man tänker på hur mycket dessa två dagarna kostar mig. 2000 kronor är inte att leka med. Men å andra sidan, är inte min hälsa att leka med iheller. Har känt mig stressad och utnyttjad av jobbet på sista tiden. Har inte riktigt fått chans till att andas överhuvudtaget. Och jag får inte lov att glömma bort matten... Den är sjukt viktig. Utan matten, ingen utbildning för Kristin.

På tal om utbildning. KEA i köpenhamn låter som en skola som jag def. skulle kunna tänka mig att gå på. Tror min plan har tagit en liten sväng inom design och textil området. Dessutom slog det mig att jag har, för en gångs skull både pengar och tid till att gå den där bartender utbildningen i något tropiskt land. Man kanske borde göra det... Kommer garanterat ångra mig om jag inte gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0